sâmbătă, 20 februarie 2016

Întrebare de sezon

Oare cât de mult poate câștiga un om, presupunând că toți suntem de acord că Mircea Badea este om, ca să poți mima că ceea ce exprimi public este părerea ta sinceră? Mircea este genial, carismatic, inteligent, iar eu personal cred că joacă atât de bine încât mulți actori l-ar invidia. Deci, câți bani? Câți bani iți iau dreptul să fi tu? Mulți dintre noi, pământenii, poate îi înțelegem strategia. Mie îmi plac banii, dar tot nu pot răspunde sincer la întrebarea: Câți bani vrei ca să-i convingi pe alții că strâmbul este drept, că orbul vede bine, că surdul aude? Devine și mai dificil când trebuie sa faci asta de față cu maică-ta, cu frati-tu, cu nevastă-ta și aproape imposibil când ar trebui s-o faci de față cu copilul tău. Mă încăpățânez să nu renunț la acești bani și tot încerc să mai caut argumente care mă pot motiva să fiu lipsit de responsabilitate, mă pot motiva să fiu în continuare slugă, să fiu exact ce urăsc să fiu. Astăzi am rămas uluit de ce s-a petrecut în Piața Constituției. Mâine sau poimâine, dacă răspunsul la întrebarea "Câți bani iți iau dreptul să fi tu?" mă copleșește, s-ar putea să fiu și eu de cealaltă partea, doar pentru că sunt un bun actor cu un public numeros și deloc pretențios.
Mai rămâne o-ntrebare: Din ce public o să facă parte copilul meu? El știe ca joc prost, pe el nu-l pot păcăli!

Niciun comentariu: