vineri, 5 aprilie 2013

O „minută” de Timofei

European Union
Mergând pe intuiția-mi caracteristică prevăd „cutremure” multiple în dimensiunea în care m-am înfipt ca păduchele „speriat” de gaz în piele unui bubos alienat care cochetează în subconștient cu sinonime precum zeu, stăpân, atotputernic şi nu în ultimul rând doar EU". Acest „EU” are multiple înţelesuri, European Union, sau poate fi ce vreau eu, tu sau alții, însa la bază s-a deformat în decursul timpului, sprijinit de o adunătura de oportuniști permanenți într-o caricatură hidoasă, lipsită de moralitate în care granițele bunului simţ sunt accesibile doar pentru cei cu pașapoarte de intelectuali umili sau „umiliți” permanent.

 „EU”, înconjurat de prichindeii lui aproape la fel de hidoși şi oportuniști, conferă acestuia o stare de bine şi un loc garantat pe peretele HALL OF FAME al dimensiunii, iar el, păduchele realizează că nu se poate împotrivii sticlei cu gaz, şi mai având câteodată excese inocente de frustrare, reușește să producă mici cutremure pe chelia bubosului alienat chiar cu riscul de a primii sistematic jeturi de gaz în nas. Treaba şi menirea păduchelui este să reziste, iar în cele mai multe cazuri dacă nu mai poate, moare cu satisfacţia că măcar şi hidosului i-a căzut ceva păr.
„EU” s-a transformat foarte mult în decursul anilor şi nu a făcut altceva decât să traseze granițe, altele decât cele teritoriale, să creeze oportunităţi, dar doar celor care „corespund”, să se transforme din ce în ce mai mult în bubosul alienat de care tot pomenesc.
Păduchele se luptă în continuare … cu gazul, cu prichindeii bubosului alienat, dar nu în ultimul rând cu propriile frustrări.
Viva European Union!

Un comentariu:

Alexandra spunea...

Scrie o carte Sorin!cuvinte f bine alese si adevarate!O descriere comparativa perfecta :))) chiar ca "paduche":)))